Uppstyrt och sorterat

Har fixat och sorterat bland mina blogginlägg. I alla fall alla skrivna det senaste halvåret. Så nu finns det kategorier!
  1. Allmänt - här hamnar dom flesta inläggen
  2. Flytten till Stockholm - det är ju snart dags, så klart det ska ha en egen kategori
  3. Jobbsök - säger väl sig självt vad den kategorin handlar om
  4. Konserter - konserter jag varit på, konserter jag ska på, allt runt omkring konserterna...
  5. Konståking - klart det ska ha en egen kategori det med!
  6. Musik - en väldigt bred kategori. Låttexter, bloggar, hemsidor, mycket pojkband
  7. Plugg - ja, det är ju det jag gör om dagarna

Kommentarer
Postat av: Anonym

var e min svampkategooooriiiiiiiiiiii då??:D

2010-03-19 @ 23:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0