En lycklig 24åring

Kanske inte just för att jag fyller 24 idag. Jag börjar faktiskt känna mig gammal och är väl inte helnöjd med det. Men min första tanke imorse, precis som alla andra måndagar, var att jag skulle kolla om jag fått nå mer schema för hur jag ska jobba. Det hade jag. Inte bara ytterligare en vecka framåt utan nästan hela juni.

Först och främst jobbar jag faktiskt inte bara nätter. Visst är det mycket nätter men nu är det i alla fall lite blandat. Me like! Sen har jag tre dagar ledig i början av juni (5-7) så då ska jag äntligen åka upp till Skellefteå! Sen ville Amir ses den 19 juni pga bröllopet och då jag råkade vara ledig då så blir det helt perfekt. Dessutom är jag ledig på midsommarafton och första dagen av restaurangernas dag. Mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0