Nu var det länge sen!

Vi skyller på att Simon har varit nere i Stockholm och jag helt enkelt haft bättre saker för mig än att blogga.

Dock finns det ju en hel del att skriva. Först och främst har vi ju fått en lägenhet som vi flyttar in i den 1 juli. Längtar som en tok! Trodde aldrig vi skulle få den eftersom vi bara låg på 7e plats innan visningen, men någon gång ska ju vi också ha tur antar jag.

Sen har jag ju fått en liten kusin också, Alva.
Har bara träffat henne en gång hittills och då sov hon konstant, men riktigt söt var hon. Och stor, för att vara så liten.

Och snart är det dags att åka på årets Tour Tour! Lisa kommer ner till Stockholm på onsdagkväll och sen tidigt på torsdag morgon bär det av mot Manchester Airport och sedan vidare för Westlife-konserter i Nottingham och Liverpool!


Kommentarer
Postat av: Lisa

upp till Stockholm för att vara noga =P

2010-05-02 @ 20:34:10
URL: http://dublinbaby.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0