VM-tipset 2010

Varje gång det är fotbolls VM eller EM skickar en av pappas kompisars brorsa (skrev jag rätt nu?) ut ett tips. Kostar en hundring att vara med och man tippar på precis hela VMet (eller EMet om det är det). Så får man massa poäng beroende på resultat och vilka lag man har placerat rätt osv. Så i år tänkte jag att jag skulle vara med.

Har precis fyllt i formuläret ända från gruppspelet till finalen som tillslut blev som följer.

Match om tredjepris:

Chile - Tyskland. Vinnare Tyskland.

Final:

England - Italien. Vinnare Italien.

Har inte skickat in den än. Ska gå igenom den en gång till och fundera lite. Men jag kan ju inteöverdrivet mycket om fotboll och har chansat en hel del. Men jag menar, varför inte. Italien som världsmästare låter väl inte helt konstigt?!

Vilka tror du vinner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0