I got it!

Jag har fått nytt jobb! Kan inte beskriva hur glad jag är. Ska jobba heltid på KTH som administratör. Så det blir allt från att hjälpa till med bokföring och kursregistrering till att hjälpa studenter som inte fattar hur läskautomaten funkar (ja, dom hade det som ett exempel på arbetsuppgift) eller hjälpa studenter att peka vilket håll Mekka ligger åt (det var också ett exempel på fråga dom fått från studenter). Ska bli skitkul!

Och utöver att jobbet låter skitkul finns det en hel del andra fördelar också.
  1. Heltid istället för mina nuvarande ca 70%
  2. Ca 5000kr mer i lön/månad
  3. Kontorstider!!!
  4. Man behöver inte komma hem svettig efter jobbet
  5. Man behöver inte lukta pommes efter jobbet
  6. Jag får användning av min universitetsutbildning
  7. Jag kanske kan börja som konståkningstränare igen?
Kan säkert komma på tusen andra saker men jag tror vi stannar där. Jag är helt enkelt skitnöjd!



Kommentarer
Postat av: alex.

Grattis!

2010-10-07 @ 16:50:59
URL: http://beingme.blogg.se/
Postat av: Natalie

Grattis Anna, vad kul med ett nytt jobb!

2010-10-08 @ 11:38:01
URL: http://nataliestrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0