Idol

Geir
Duktig sångare men jag skulle bli jätteförvånad om han går långt. Han har ju åldern mot sig vare sig det borde vara så eller inte.

Mumin-Elin
Egentligen inte alls min musiksmak men hon är både cool och duktig så man kan ju inte göra annat än att heja på henne.

Chris
Förstår jag mig inte alls på och är överlägset sämst av kvällens deltagare. Glad att han åkte ut.

Sassa
Jag kan förstå varför folk gillar henne men jag gör det inte.

Linda
Hon är duktig, ja. Men dels har hon fått sin chans när hon vann popstars med Supernatural och dels är hon lite för konstig för min smak.

Jay
Har aldrig förstått mig på folk som sjunger som han gör. Verkligen inte min grej. Och hur har han tänkt sig att det ska gå med alla tema-veckor???

Madeleine
Kanske inte bäst men jag gillar henne. Hon hade gärna fått vara kvar.

Linnea
Jag förstår inte. Hon hade mer än gjärna fått åka ut.

Alice
En av favoriterna. Riktigt cool röst!

Daniel
Min absoluta favorit. Man smälter ju när man hör hans falsett!

Minnah
Tycker varken från eller till.

Andreas
Me likes! Söt, rolig, gör skumma miner och sjunger riktigt bra.

Olle
Om han får lite styling så kanske...

Kommentarer
Postat av: Malin

Tycker Sassa kan åka ut vid första möjliga tillfälle.. Nej.. henne gillar ja inte heller..

2010-10-02 @ 09:07:36
URL: http://ouialin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0