Livet leker

Byggde ju den här för ett tag sen. Det känns som det går bra...



  1. Då jag fått ett nytt jobb kommer jag jobba halvdag på skärtorsdagen och sedan vara ledig fram till på annandagen. Med andra ord har jag gott om tid att följa med upp till Åre och träffa släkten och åka skidor under påsken.
  2. Jag har fått ett nytt stillasittande nio-till-fem jobb!
  3. Ingen direkt resa inplanerad än men jag får ju semester i sommar så då kanske det kan hinnas med.
  4. Jag känner mig som en gladare Anna när jag slipper McDonald's.
  5. Tjaa... ska åka skridskor imorgon iaf... alltid något.
  6. Vet inte om jag kommer ha mer tid över, men jag kommer ha bättre tid över och dessutom kan jag planera in saker bättre.
  7. Jag behöver inte oroa mig för att jobba under julen. Yes!
  8. Återstår o se...
  9. Träffa kompisarna mer. Jag måste bli bättre på det!
  10. Tour-tour 2011 är inbokad! 11 och 12 mars på O2 arena i London.
  11. Lägenheten är ommålad och klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0