Sommaren 2003

Pippdagen, 12 juni 2003, Skansen
Var än en gång där för Jamie Meyer men såg även User, Eric Gadd och Jill Johnsson. Förutom att vi träffade Jamie innan och pratade ganska länge med honom så var det en ganska tråkig tillställning.

Mel C, 2003, Gröna Lund
Jag vet att jag var där. Tror att det var med Jossi, men mer än så kommer jag inte ihåg...

Allsång på Skansen 2003
Var där med Lisa. Satt och snackade med HG-Carro ett tag. Träffade Babbsan.

OKEJ-dagen 2003, Gröna Lund
Såg Jamie Meyer, Ida Hedberg, Anders Johansson, A-Teens och D-side. Hade suttit på Arlanda innan för att försöka träffa D-side men dom åkte Ryanair...

NRJ in the park 2003, Kungsan
Träffade Jamie Meyer och Simon Laufer på ung08 innan. Träffade även några av artisterna som uppträdde, bland annat Big Brovaz.

Rix FM Festival 2003, Kunsan
Jag var där, men jag kommer inte ihåg det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0