That's my goal

Ok, så jag har inte stått på ett par skridskor sen annandagen 2008. Det är alldeles för länge sen! Men jag skyller det helt och fullt på det dåliga utbudet av bra isar i Skellefteå (antingen går folk med skor på dem och jag har ingen som helst lust att förstöra mina femtusenkronorsskridskor för att folk drar in grus på isen, eller så är det tjockt med hockeyspelare och hjälmtvång, eller så är isen inte öppen för allmänheten).

Men på fredag är det dags igen. Jag är hemma i Stockholm och har nära till vallens underbara allmänhetstider. Jag är dock en aning rädd för hur mycket jag har tappat på den här tiden. Men jag tänker inte lämna isen förrän jag har klarat följande:
  1. 5st treahopp
  2. 3st schalkow
  3. 3st toelop
  4. 1st flipp
  5. Ståpiruette 8 varv
  6. Sittpiruette 5 varv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0