Westlife, 25 november 2003, H&M

Gick med i H&M club bara för att kunna vinna biljetter. Tävlade även med en kompis clubkort och lyckades vinna med båda så det blev jag, Lisa, Jossi och Pernilla som var där. Jag och Lisa köade hela dagen och strax innan insläpp blev det totalkaos då dom ändrade hur kön skulle stå. Så mitt i tumultet säger en vakt till mig och Lisa att "om ni stannar här kommer ni stå först i kön". Oerhört vältajmat av honom tycker jag!

Vi hamnade inte helt förvånande längst fram och fick se Westlife sjunga World of our own, Mandy, On my shoulder och två till låtar som jag inte kommer ihåg just nu. I On my shoulder började Nicky ropa "the flag, the flag" åt oss så vi kastade upp våran irländska flagga som vi höll i och lät Nicky ta hand om den under resten av låten. Vi var lite småoroliga att han skulle råka kasta tillbaka den till fel personer men vi fick tillbaka den och alla runt omkring oss blev jätteavundsjuka och skulle lukta på den. Spännande tider...

Efteråt intervjuades killarna på scenen
och vi fick bland annat veta datumen för nästa års konserter i Stockholm och Göteborg. Den i Göteborg skulle vara den 28 maj på Marks födelsedag så hela publiken började helt spontant att sjunga Happy Birthday till honom trots att det var ett halvår kvar.

Dom fick även en varsin guldskiva för albumet Turnaround som egentligen inte hade hunnit släppas än. Ganska imponerande måste jag säga, att ha sålt guld dagen innan albumreleasen.

Och sist men inte minst var det signeringsdags. Dock kommer jag bättre ihåg Dave (eller heter han Dajv?) än Westlife-killarna...


Nicky med våran flagga och den helt otroligt fula klockan!


Sista gången jag såg Bryan tillsammans med resten av Westlife


Mark


Kian


Shane


Kommentarer
Postat av: Lisa

haha när man tog kort med en vanlig kamera =P jag kommer ihåg när dave knuffade mig framåt när nicky snällt nog posade med flaggan =D det var tider det..

2010-10-20 @ 17:03:49
URL: http://dublinbaby.wordpress.com
Postat av: josefin

Coolt!

2010-10-20 @ 17:36:32
URL: http://halfhuman.blogg.se/
Postat av: Angelica Karlsson

HEJ kIAN Egan är fin Nicky Byrne är söt Shane Filan är roligt Bryan Mc Fadden är snygg Mark Feehily är snäll Angelica karlsson är roligt att du är söt fin
och älskling älskling älskling är kul vara så kär i
med dig mycket kul hug hug hug hug hug hug hug hug
kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss Angelica karlsson
Angelica karlsson Bryan Mc Fadden snygg bara snygg

2015-01-11 @ 19:36:49
Postat av: Angelica Karlsson

JAG GILLAR DIG MYCKER OM westlife är bra musik är
bra jag ska lyssnar på cd är bra Angelica karlsson
är glad snäll roligt fin toppen bra är du Bryan Mc Fadden är Angelica s Kian Egan är fin roligt att vara med dig Sjunga och dansa loss Mark Feehily
Nicky Byrne Angelica är så fina kläder kär kär kär
Shane Filan är min nu Angelica karlsson är toppen
Massor HUG HUG HUG HUG HUG HUG HUG HUG HUG HUG HUG
HUG HUG HUG HUG HUG HUG HUG HUG HUG HUG HUG HUG HUG
KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS JAG ÄLSKLING ÄLSKLING ÄLSKLING ÄLSKLING MED
Bryan säger till Angelica sova och fisa mycket bra
Kian säger till ANGELICA SKA LYSSNAR PÅ MUSIK SEN
Mark säger till Angelica är glad snäll dag roligt
Nicky säger till Angelica är fina kläder busar med
Nicky är roligt snäll söt gullig syngg bara snygg
Shane SÄGER till ANGELICA SÖT gullig snäll hug hug
hug hug hug hug HUG HUG HUG HUG HUG HUG HUG HUG

2015-05-17 @ 15:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0