När man talar om trollen

Satt på sängkanten imorse och tänkte "kan dom inte ringa från jobbintervjun snart, bara jag får veta...". En minut senare ringde dom. Det var inte det beskedet jag hade hoppats på men det var definitivt inte ett nej heller. Istället ville dom att jag skulle komma dit på ytterligare en intervju och träffa ännu fler personer. Med andra ord en tredje intervju på ett och samma ställe. Dom är ju inte snabba för fem öre, men det gör mig ingenting. Jag är fortfarande med och jag har fortfrande chans att få jobbet. Dock undrar jag hur många som får komma på den här tredje intervjun? Vi var bara fyra som fick komma på en andra så det kan ju inte vara speciellt många alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0