Dum dum da dup

Ännu en tisdag avklarad. Och med det menar jag såklart att jag nyss kommit hem från kören. Hann faktiskt med att sjunga alla låtar idag vilket ju såklart är kul! Är väl inte helt nöjd med en viss ändring men förstår såklart poängen att det kan vara bra om man kan hålla i låttexten. Och jag gissar att mamma är nöjd så det är ju alltid något! Dock kan jag hela den texten utantill så jag känner inte direkt att jag har något behov av att hålla i ett papper. Menmen, enough about that.

Dagen i övrigt har rullat på som vanligt förutom en person med halvpanik och prestationsångest samt att samtliga lunchgäster verkade äta lika vackert som ett gäng femåringar på McDonaldskalas. Underbart att städa upp, men man är väl van.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0