Fullt upp

Imorse åkte jag in till stan och träffade mamma. Hon skulle följa med mig och köpa ett par nya slalompjäxor då spännet på min gamla är trasigt. Vi var helt ensamma i affären och de som jobbade där satt o åt limpa med bregott medan jag provade pjäxor. Lite mysigt sådär. 20min senare traskade vi därifrån med ett par pjäxor värda 1200kr. Tur jag var berädd på vad det kostar!

Sen träffade jag Simon och knatade runt på stan hela dagen. Köpte födelsedagspresent åt lillasyster men mer än så blev det inte. Kanske bra med tanke på priset på pjäxorna.

Sist men inte minst drog vi vidare till Globen och Stockholm Ice. Aliona Savshenko och Robin Szolkowy var nog mina favoriter idag även om de allra flesta var riktigt riktigt bra! Blev där emot lite besviken på Plushenko som knappt showade alls. Han behöver ju bara visa sig på isen så blir alla galna så det verkar som att han nöjer sig med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0