Idol 2004, Hägernässtudion

  • 24 september
  • 1 oktober
  • 8 oktober
  • 15 oktober
  • 5 november
  • 12 november
  • 19 november
Jag hade köpt biljetter till alla fredagsfinalerna. Man kan ju inte påstå att det var de dyraste biljetterna direkt. 30kr per gång och då ingick buss från Cityterminalen ut till Hägernässtudion. Jag var dock inte där alla gånger. En fredag i slutet på oktober hade jag helt enkelt ingen lust, så istället bänkade jag mig framför TVn hemma. Det var minst sagt ett dåligt val för just den fredagen var inga mindre än Backstreet Boys där! Men så kan det gå. Resten av fredagsfinalerna var jag där och det var minst sagt skitkul!

Dock förstår jag fortfarande inte riktigt vad tanken med finalen var. Det fanns ingen möjlighet att köpa biljetter (lite skillnad mot senaste finalerna) och i publiken satt det (om jag förstod det rätt) släkt, vänner och branschfolk. Kul?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0