Lite blandat

När jag började gå på en hel massa konserter gjorde jag en lista över alla konserter jag varit på. Jag sparade även alla konsertbiljetter och satte dem i små plastfickor på min vägg. Sen för kanske två år sedan tröttnade jag på att ha dem på väggen, men ville ändå ha kvar alla biljtter som minne. Så istället byggde jag, precis som Lisa, en bok där jag istället klistrade in biljetterna och skrev några rader om konserten. Det är den boken jag tittar i när jag en efter en bloggar om alla dessa konserter. Problemet är ju bara när man kommer till sådant som stod med på den ursprungliga listan men man inte har något minne av. Jag hamnade på ett sånt ställe igen nu.

  • Allsång på Skansen 2004, Skansen. (datum?)
  • OKEJ-dagen, 19 augusti 2004, Gröna Lund
Är det någon som var med mig på någon av dessa? Vad hände? Vilka artister såg vi?


Uppdate:

Hittade lite kort från OKEJ i alla fall. Den som söker han letar? Visade sig att jag var där med (eller i alla fall träffade där) Emelie och de artister jag känner igen från bilderna är: Brolle, Danny och Jimmy-vad-han-nu-heter-som-var-med-i-FameFactory.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Sorry, jag var inte med på OKEJ-Dagen. Men kan Atomic Kitten varit med? Kolla igenom dina kort kanske :)



Jag vet att jag varit på allsång på skansen någon gång men har det inte uppskrivet, men om jag var med den gången så var typ Fame där och vi träffade Babsan. Vet dock inte om det är den gången.

2011-01-16 @ 21:25:13
URL: http://dublinbaby.wordpress.com
Postat av: Anna

Har inga kort tyvärr. Atomic Kitten var i alla fall tidigare så måste varit någon annan...



Skansen skulle iofs kunna stämma. Vi satt typ o pratade med HG-Carro också tror jag, om det nu var då...

2011-01-16 @ 21:29:10
URL: http://annamopp.blogg.se/ny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0