Usher, 8 juni 2004, Globen

Det här är och har aldrig varit min musikstil. Så är det bara. Så varför jag fick för mig att gå på konserten förstår jag inte riktigt. Kan ha varit så att jag tänkte att det vore coolt att ha sett honom men så här i efterhand känns det inte ett dugg coolt. Jag ska dock inte säga att det var bortslösade pengar. Absolut inte. Vi satt nästan längst bak och kunde på så sätt njuta av den fantastiska scenshowen. Det finns ju inte många fördelar med att sitta långt bak, men en av dem är ju att man ser allt som händer på scenen.

Det kändes som att allt från ljussättning till låtval helt enkelt var väl genomtänkt. Det är bara synd att han inte gör bättre musik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0