"En busschaufför, en busschaufför..."

Hade en jättetrevlig kväll hemma hos Anna. Satt och snackade om en hel massa saker, åt världens godaste kyklingsallad, bestämde att vi skulle leka vinprovning nån gång och kollade på alla möjliga omöjliga TV-program. En alldeles lagom kväll med bästa Anna helt enkelt.

På väg hem fick jag sitta en kvart i centrum och vänta på bussen. Då var busschaffisen på bussen som reda stod inne där (men som inte åkte dit jag skulle) så trevlig att han undrade var jag skulle och önskade mig en fortsatt trevlig kväll. Verkade som att han inte riktigt gillade tanken på ensam tjej på busshållplats mitt i natten med diverse killgäng i 20-årsåldern en bit i från. Tycker om när folk bryr sig fast de inte behöver. Sånt uppskattas! Killgänget var för övrigt trevliga de med då de tyckte att det var damerna först som gällde när rätt buss sen dök upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0