Kristi flygare

Har drömt jättekonstiga drömmar inatt. Först rånade jag och småsyskonen en bank, gömde pengarna i mamma och pappas garage och gick upp och åt middag i mörkret. En stund senare stannade det en bil på uppfarten, de var också rånare och skulle helt ovetande om vårat bankrån råna mamma och pappa. Så vi tände kökslampan för att visa att någon faktiskt var hemma. Det funkade och de gick istället till våra grannar, H och B. Sen vaknade jag.

När jag somnade om igen drömde jag istället hur det stod en gubbe på vår balkong och ville in. Våran balkong bor då alltså på fjärde våningen så vi blev ju lagom chockade att det stod någon där. Vaknade, somnade om, drömde nästa konstiga dröm osv.

Nu är jag i alla fall uppe och ska strax ta en kortare springtur. Sen blir det nog mest slapp på balkongen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0