Lycklig Anna

På tisdag slutar lillebror nian. Helt sjukt va stor han har blivit! Tyvärr innebär ju det att det är hela nio år sedan jag slutade nian, men det är en helt annan historia. Självklart ska det firas att han är färdig med grundskolan med middag tillsammans med familjen.

Sen på onsdag är det Moas tur att firas. Ska bli kul att se var hon bor någonstans. Har ju faktiskt aldrig varit där. Får se vad jag kan hitta för födelsedagspresent åt henne bara?

På fredag kommer Happi, Nicke och Marie hit. Visserligen bara några timmar innan de och Simon drar vidare mot Jönköping och Dreamhack, men de kommer tillbaka efteråt och stannar några dagar. Och medan de är där kommer Lisa hit och hälsar på.


lillebror


Jag och Moa


Jag och Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0