Semester och Gröna Lund

Oj vad jag fick stressa på jobbet för att hinna klart till 14.00, men nu har jag semester! Ända till den 18 juli, ska bli helt underbart skönt. Började semestern med att möta upp norrlänningarna på Gröna Lund. Var inte så mycket folk så rätt ofta var det ingen kö alls till det man ville åka. Antar att folk åkt iväg för midsommar samt att det ju regnade hela förmiddagen. Vi tajmade ju väldigt bra då det slutade regna kanske fem minuter innan jag var framme vid grönan. I vilket fall var det riktigt roligt! Katapulten var som alltid roligast, Twister var långt över förväntan och riktigt riktigt rolig trots att den inte var så lång. Insane åker jag aldrig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0