Sill och jordgubbar.

Jag har aldrig förstått poängen med att supa sig skitfull på midsommar. Jag tycker inte heller att det är roligt att dansa runt midsommarstången, även om jag såklart kommer se till att mina framtida barn ska få prova på det (dansen alltså, inte supa sig skitfulla). För mig räcker det gott och väl med sill och jordgubbar. Det är midsommar för mig. Så med andra ord hade vi en alldeles lagom midsommar hemma hos mor och far igår. Blev sill till lunch, sen lekte jag lite med kusin D på tomten, provade att slå några golfslag och bara tog det lugnt. Till middag blev det grillat och till efterrätt någon hallontårta samt jordgubbar och glass. Mums!


Slappa var det ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0