Snart börjar det nya året Lisa!

Greatest hitsen visste man ju om. Det sa sig ju självt att Syco skulle vilja mjölka ur det sista de kunde ur Westlife när de bytte skivbolag. Och visst, jag klagar inte. Det hade varit kul med ett helt nytt album men så länge det kommer ett album är jag mer än nöjd. Det som där emot var nyheter för mig är att första singeln kommer ut redan i augusti och att Mark har varit med och skrivit den. Och inte nog med det, det är en uptempolåt (ok, med Kians mått mätt innebär det väl något lika uptempo som Fool Again men det är i alla fall inte en ballad som alltid annars)! Förväntningarna är höga kan jag ju säga!!!

Länk till artikeln.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0