Dag 20- Min favoritbok

I ganska många år har PS. I love you varit min favoritbok. Jag älskar den självklart fortfarande och kan verkligen rekommendera både den och alla andra böcker Cecelia Ahern har skrivit. Men sen skrev hon en mycket bättre bok än den...

The book of tomorrow. Vill inte skriva så mycket om vad den handlar om då det skulle förstöra en hel del för den som vill läsa boken, men det handlar om en tjej som under en tid får bo hos sina släktingar på landet. Hon är väl inte jättepeppad på det men hittar tillslut saker att roa sig mig. Så, nu spoilade jag inget väl? Och som alltid med Cecelias böcker hinner man både gråta, skratta och känna hur fruktansvärt spännande det är flera gånger om innan boken tagit slut. Har du inte läst den så läs den!


Kommentarer
Postat av: Malin

Den är riktigt bra.. slukade den i somras på bara några få dagar =)

2011-03-07 @ 19:16:37
URL: http://ouialin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0