En liten tanke, eller kanske en fråga?

Hur mycket pengar lägger folk på att ringa/smsa/använda mobilen på valfritt sätt egentligen? Såg en Telenor-reklam där man kunde betala 500kr i månaden och då fick ringa, smsa och surfa hur mycket de ville under en månad. Min första tanke var hur idiotiska Telenor är. Men sen kom jag på att det nog finns folk som kan tycka det är värt det. Så med andra ord är det nog ganska smart av Telenor. Snarare att det i så fall är så att de som har mobilräkningar på över 500kr i månaden kanske borde skaffa sig ett liv istället?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Min mobilräkning brukar sällan ligga över 200 kr i månaden. Inte direkt värt det för mig :S

2011-03-18 @ 13:53:10
URL: http://dublinbaby.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0