Snart kan jag ta det lugnt

Sen jag kom hem från jobbet idag har jag hunnit dammsuga, städa toan och gjort en champinjonpaj. Eller nästan i alla fall. Pajen står i ugnen och är klar om ungefär en kvart. Har även satt igång en diskmaskin kom jag på. Men lite grejer kan man ju inte köra in där så har lite o fixa i köket, sen blir det slappa resten av kvällen. Let's dance och parlamentet, perfekt slappisfredag!

Jag har ju fullt upp imorgon också. Hämta farmor, bjuda henne på lunch (där av pajen), köra hem henne igen, kanske ta en vända på Stinsen, storhandla, hämta mor o far på Arlanda. Och mellan allt det där är det skidskytte två gånger, längdskidåkning en gång och på kvällen en melodifestival. Hur ska jag hinna allt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0