@work

Lång dag på jobbet idag. Fortfarande kvar då det är ett möte med tillhörande middag. De sitter en bit bort här nu och äter. Får vara med om jag vill men har noll ork efter att sprungit runt som en tok hela dagen. Har jag sagt att jag är sjuk? Säkert i förra blogginlägget. Så jag orkar inte. Sitter här och väntar på att tiden ska gå så de har ätit upp och jag får gå hem och sova.

I vanliga fall hade det ju bara varit roligt! Fixa i ordning och greja. Men inte just idag. Jag önskar verkligen att orken fanns där men det gör den inte. Inte ens med en hel massa (ok, en) febernedsättande i kroppen. Det funkar bara inte. Så jag får göra det bästa av situationen och vänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0